WC Tron Legacy. Atacul clonelor murdare.

Am primit o leapșă, ”O zi din viața mea de microb”, de la tizul meu, Claudiu, pe o tema a campaniei Domestos pe care o consider foarte importantă: igiena acasă și la școală. Există și un concurs școlar pentru dimensiunea socială pe care îl găsiți aici.

Contribuția mea o găsiți mai jos și dau leapșa mai departe la doi colegi de blogosferă de care veți mai auzi cu siguranță. Pavel Ionut și Brotacus.

 

Raport de constatare

Domnule Chestor,

Plutonierul major, adică eu, Titi Limbric, șef de post dezordine și murdărie publică, mam deplasat pe raza localității Baia, județul familiei Domescu, la sesizarea coloniei de locuitori Paraziții Optimiști, în urma incidentului petrecut sâmbătă, anul curent 2011, luna corespunzătoare pentru februarie.

Deoarece, organul, adică eu, am avut greutăți personale, pentru că se efectua curățenie generală pe scara blocului, la mai toate județele de pe scară, recte familiile Domescu, Tosescu și Dotescu, am fost avertizat în repetate rânduri că să nu mă duc, de cetățeni de bine, paraziți locali, microbi care colaborează strâns cu noi pentru a ține sub control și a asigura murdărirea cât și mizeria necesară desfășurării vieții pașnice și a dezordinii în coloniile de microbi de pe raza localității Baia și limitrof, hol, ghenă, dușuri.

În momentul prezentării mele fizice la locul faptei, situația se prezenta astfel:

  1. una bucată tron de WC, standard cu cădere de apă semi-înălțime, total curățat și igienizat, situație care a dus la evacuarea pe canalul de scurgere dejecții a familiei de microbi Teniescu. Vor fi anunțate rudele și aparținătorii pentru o ceremonie de comemorare la o locație care se va stabili ulterior, unde om mai găsi.
  2. Una bucată chiuvetă, model Dalia, 1972, parțial ciobită, dar frecată lună si prezentând urme evidente de strălucire și din care a fost evacută total familia sinistrată Bacteriu zisă și Puturosu a lu Unghie Murdară. Se vor anunța rudele pentru a identifica rămașițele pământești. Microbul Suprem să îi aibă în pază!
  3. Una bucată cadă, tip mini-jacuzzi Arad- Ceramica, aflată în perfectă curățenie și deci improprie desfășurării vieții normale și de reproducere pe scară largă a microbilor. A fost declarată zonă sinsitrată cu interzicerea accesului din partea paraziților curenți cât și cei aflați în tranzit.

 

Situația informativă

Din informațiile culese prin metode specifice aplicate vecinilor, aflați în stare de mare panică și cu vădite urme vizibile de pete de soluții suspecte, a reieșit că în zonă, de activitatea infracțională este responsabil Clanul Domestos, așaziși ”curățători”, cu multe antecendente și repetate pe linia promovării curățeniei și igienizării transfrontaliere.

În ultimele luni acestia au dus o lupta cruntă sub deviza   zeromicrobi.ro făcând multe victime în rândul bacteriilor nevinovate și a microbilor aflați în activități turistice sau munci sezoniere intestinale și digestive.

Semne particulare distinctive:

-neamul lui Domestos 24H format din 5 membri cu tatuaje în culori diferite,

– neamul lui Bacti Stop format din trei infractori, mici dar extrem de periculosi.

-grupul infracțional Domestos Zero care sa îmbogățit din afaceri ilegale de curățare a depunerilor de piatra

– și capul la rețea- Domestos zis și Spray, pentru modul de operare modern în efectuarea activității ilegale decurățenie și stârpire a microbilor.

Având în vedere amploarea numărului de victime și extinderea pericolului de curățenie sistematică vă propun evacuarea de urgență de pe scara blocului și declararea localității Baia zonă interzisă accesului microbilor.

Am declarat și mă semnez mai jos,

plt. Titi Limbric

 

Foto credit.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

5 Responses to WC Tron Legacy. Atacul clonelor murdare.

  1. pavelionut says:

    Domnu m-am tinut de cuvand, ca de obice :D, si am executat articolul intitulat Streptococcus jr.

  2. Pingback: O zi din viața mea de microb « eclaudiu

  3. Pingback: Final tardiv de campanie - #DreamTeamRO

Lasă un răspuns

