MyVodafone cu tot neamul lor…

Ca un client GOLD ce sunt, vă spun răspicat că regret enorm Connexul.

În comparație cu Vodafone pe care doresc să îl văd cât mai repede cumpărat și reformat de o companie din Sri Lanka, Vanuatu sau Republica de la Ploiești.

Sâmbătă mă duc să dau și acatiste, le scriu pe facturile pe care le primesc prin poștă.

Pentru că de la facturi mi se trage. Pe scurt contul meu de MyVodafone îmi arată altceva pe facturile pe care le descarc, în comparație cu facturile care îmi vin prin poștă unde citesc altceva.

Plătesc online tot ce îmi arată facturile, plătesc la timp, iar în luna următoare îmi arată că am restanțe ?!?!?! ”Sold precedent” ?!?!??!

Am fost la un magazin Vodafone să cer unificarea facturilor, oamenii, total depășiți, își prindeau urechile în sistem, penibili, neinstruiți, dar aveau ecusoane cu emoticoane să ne purtăm frumos cu ei. Mda

Am cerut să îmi vină o singură factură cu suma unificată.

După o lună am primit mesaj că au unficat facturile, dar soldul precedent a apărut iar ?!?!?! și plătisem tot.

Ca să se facă și mai mult de râs, Vodafone a uitat să îmi pună unul din telefoane pe factura unficată.

Mă gândeam să dau acatiste pentru vii dar acum dacă au reușit să îmi anuleze unul dintre telefoane le dau acatiste și la morți.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

8 Responses to MyVodafone cu tot neamul lor…

  1. Eugen says:

    Solutia e banal de simpla. Se renunta la bonament si se trece pe cartela. 🙂

  2. neagrigore says:

    Măcar ai noroc şi ai semnal, pe mine de patru ani mă duc cu zăhărelul. Ce e penibil, e că de fiecare dată cînd fac o sesizare, mă sună cineva şi mă anunţă prieteneşte că urmează să se monteze un echipament în cel mai scurt timp. Cînd, întreb eu. În 6 luni. Ei bine, lunile ălea sunt constante de vreo patru ani.

  3. Pingback: Cum rezolvă Vodafone probleme care nu există | Semanticus Blog

  4. Pingback: Vodafone, un standard național pentru serviciile proaste | Semanticus Blog

Lasă un răspuns

