Informații despre MyVodafone

RECOMPENSĂ

Cine îmi poate spune numele celui care supervizează Servicul MyVodafone de la Vodafone Romania, vreau nume, prenume, telefon si mail. Va rog share.
Ofer recompensă.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

2 Responses to Informații despre MyVodafone

  1. nea'Mielu says:

    apropo de myvodafone, nu toata lumea pateste belele.. eu am avut acum cativa ani un abonament promo pe care mi l-au indesat ei cu multe si de toate, direct pe gat, pentru ca am cumparat un telefon, cica.. la vreo 2-3 luni dupa instalarea noului abonament n-a avut mielu ce face si si-a bagat nasul in myvodafone. de unde am dezactivat pur si simplu un bunch de optiuni cat casa (sms, mms, internet!), astfel ca am redus abonamentul de la 55 la 20 de lei, pastrand numai ce imi trebuia pe numarul ala.
    deci da, confirm, aplicatia din spatele myvodafone e varza. dar as crede ca e tratabil, cu niste molotoave..

  2. Pingback: Vodafone, un standard național pentru serviciile proaste | Semanticus Blog

Lasă un răspuns

