Nu merg la vot, ne mai auzim/citim pe la Moș Ajun

Văd că între timp, președintele Băsescu a devenit manager de evenimente electorale, chiar la Cotroceni, pentru Elena Udrea, așa că mi se pare un moment foarte nimerit să anunț că începând din 3 octombrie, când începe campania electorală, voi restricționa blogul.

Am mai făcut acest lucru, așa că știți ce aveți de făcut. Cine vrea să mă citească, pe perioada campaniei și a alegerilor, să îmi lase la comentarii adresa de mail pentru a primi acces. Cine nu vrea să își afișeze adresa de mail vă rog să îmi, lăsați adresa în mesaje private, pe twitter, la @Semanticus.

Va fi viață și după alegeri, să ne citim/auzim/vedem sănătoși.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

16 Responses to Nu merg la vot, ne mai auzim/citim pe la Moș Ajun

  1. Conte says:

    Să nu mă uitaţi, domnu’ Semanticu!

  2. Jules says:

    De acord, dar poate nici pe mine nu ma tai de pe lista. Cu cine ma mai cert eu pe urma? :))

  3. Dan G says:

    Eu astept in continuare articolele tale. Multumesc.

  4. mihaelabiolan says:

    Sa traiti shefu’, mai aveti adresa mea de email? Ca-s lenesa s-o scriu din nou 🙂

  5. Jax says:

    Holy Cow! Nu-i destul ca s-a taiat apa calda,acum si blogul se da cu portia?😁

  6. Vio says:

    Salut, te citesc și eu, deși nu comentez. Restricționezi și rss-ul?

  7. fish says:

    hmmm… da-mi si mie, pls un mail la nickul-meu-at-mailinator.com

  8. ancutaphoto says:

    Adica cum nu mergeți la vot? Pe bune?
    Daca ma restrictionați de la citit articolele o sa fac apoplexie, sau cel puțin o sa bat din picior! 🙂

Lasă un răspuns

