Dom profesor, aaa….scrisei o carte, aaa…ia vezi, e buna ?

Deci dom profesor, vă spusei, am scris o carte, ăăă… semiotica hermeneuticii la pateurile cu telemea. Vezi că e bună, are poze, am lucrat cu documente originale, de la dosar, că le aveau băeții de la arhiva penală, de când a fost închis Neagoe Basarab, a fost prins cu mâna la bugetul visteriei și a venit bașbuzucul de Stambul și a zis, hai cu el la zdup că nu ține cu Galatasaray.

Și ziceți că e bună, io să știți că mai am fro două volume, le țineam pentru alte dosare penale dar am zis că io, fost în activul de bază de partid, nu mă depășește pe mine un primar și sas domle!

Păi Iohannis are 2 cărți la 100 de zile ! păi eu de ce să nu am 5 într-un an jumate !

Dom profesor, ăăă, aveți domle să îmi dați și 10 lei că am taxiul la poarta pușcăriei și nu am decat VISA Platinum la mine și nu dă rest.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

Lasă un răspuns

