Raiul blogărilor microbiști

Acest titlu pompos putea fi mai scurt dar, pentru că știm că metafora este pentru etos ca frigiderul pentru sticla de bere, am zis că un party Manly, prilejuit de meciul Barcelona -Madrid, semifinala de Champions League, cum a fost cel de aseară, nu putea fi mai bine descris.

Și bine am făcut că m-am dus și eu să văd la lucru, dar mai ales la distracție, nume grele ale blogosferei RO. Ce să mai! elita elitelor, creme de la creme ! Unde mă uitam, numa blogări vedeam !

Trebuie să vă spun că nu prea îmi dau seama cum a targetat Manly, dar segmentul are consistență, relevanță și promite multe.

Acum să trecem la partea serioasă, organizatorii au mers pe pregătirea a 3 workshopuri, în 3 camere plus 1 lobby pentru realimentare cu bere. Au fost televizoare ultimul racnet, am făcut cunoștință cu rudele profesionale ale micuțului meu Sony și mi-am pus a doua pereche de ochelari, 3D, ca să văd în relief un meci înregistrat. Frumoasă experiență, nu am ce spune. Cum nu sunt un fan al jocurilor pe computer, am remarcat doar dexteritatea multora. Butonau blogării ca apucații și, la final, aruncau câte o remarcă de profesionist: ”Este doar un demo! ” Eu i-am admirat sincer și am trecut la lucruri mai practice.

Nu singur, ci cu Mircea Meșter care m-a văzut din prima că sunt cel mai fidel sociolog ascultător amator de stiri și analize auto ”on ză spot”. Așa am aflat că e bine să ai mașină electrică, să ții cu Real Madrid și să nu pun ”botu” la toate simulările celor de la Barcelona. Îi sunt dator 1/2 de pizza.

Partea crucială acuma vine și este despre echipa de amfitrioni, coordonată de Toma Nicolau și împreună cu Andra plus încă o colegă (spre rușinea mea nu am reținut numele, scuze), care a făcut minuni ! De apreciat cu toții și le mulțumesc.

Pe scurt, a fost prima dată, live și în direct, în care am văzut cum poate să joace Toma Nicolau pe 3 terenuri ! ma rog, 3 camere pline de blogări însetați, agitați și foarte pretențioși. Ionuț Bunescu cerea mereu atenție, iar Toma îl rezolva din zbor sau prin alunecare. Pe scurt, Toma a fost ”om la om” pe toate cele 3 terenuri. Chinezu chiar se uita puțin uimit la prestația lui Toma !

Să vă spun și căteva observații despre specia blogăr microbist.

Primo, membrii speciei au în comun capacitatea de a face 3 lucruri în același timp: urmăresc meciul, urmăresc twitterul, urmăresc toate comentariile din cameră. Totul simultan ! În plus, Chinezu stătea și în picioare !

Secundo, toți se uită la meci doar la fazele relevante, în rest ascultau ce spunea Make. Evident, Make este echivalentul lui Toma, vorbește cu 3 odată ! De fapt, ca să fiu sincer, cred că vorbeste lejer și mai mai repede decat 10 blogări simultan. Nici după 4 beri (later edit: pe semi-intuneric se auzea dinspre Make – Bere ! bere!  deci erau  mai mult strigate si nu consumate ) și o pizza, nu am observat la Make ezitări sau suprapuneri. Bref, vorbește cât un stadion, cred că daia este și foarte apreciat de blogării ardelenei.

 Terțo (sic), Bobby, elegant, pragmatic, discret. A  venit fără tricoul #prinRomânia.

La finalul meciului, mâna norocoasă a lui Toma Nicolau a reușit un miracol care mă viza, dar nu a fost să fie, condiții obiective cât și subiective au concurat la sporirea șanselor pentru un alt blogăr participant.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

6 Responses to Raiul blogărilor microbiști

  1. Radu Oncescu says:

    Se pare ca te-ai distrat pe cinste 🙂

    • semanticus says:

      Oaleu ! 😀 iti dai seama, eu cel mai proaspat blogăr amator, liga junior cum mă miscam în câmpul de forțe al blogosfereiRO.

  2. Eu recunosc şi-mi fac mea culpa. Dacă vreodată te va acuza cineva de 30 de grame în plus, eu sunt de vină. Eu şi cele Patru Brânze ale mele. Am zis!

    • semanticus says:

      @Mircea,
      bine ai venit pe blogul acesta modest.
      Asa este, Patru Branze fac o Mare Branza, sa vedem, sunt monitorizat mai dur ca la RAR. 🙂

  3. Pingback: Combinația perfectă

  4. Pingback: O seară în LumeaMare a barbaţilor | impresii din lumea mare

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.