Roblogfest 2012

Felicitări câștigătorilor de la Roblogfest 2012, felicitări și celor nominalizați la Categoria blog politic jurizat, câștigătorilor de la această categorie:
Locul 1 Moshe & Mordechai 
Locul 2 Palatul Șuțu 
Locul 3 Alina Gorghiu
Remarc în mod deosebit și felicit pe colegii de la blogul La Colțu Străzii, la mustață s-au plasat pe locul 4, la anul  sigur vor fi pe podium.
Despre mine și Roblogfest 2012 lucrurile sunt simple, mulțumesc celui/celor ca m-a/u propus și juriului care m-a votat. Nu aveam așteptări de locul 7, așa cum a ieșit în final, a fost o surpriză foarte plăcută pentru mine care la începutul anului mi-am propus să scriu cât mai puțin despre politică. 🙂 Voi încerca să reduc treptat frecvența și sper să ajung la zero când începe campania, zic sper, pentru că vedeți și voi cum se mai schimbă de la o zi la alta contextul intern.
Recunosc că nu am urmărit cum a evoluat ediția de anul acesta, deci nu îmi pot da cu părerea despre calitatea ediției. Am remarcat numărul relativ mic de bloguri nominalizate la categoria politic jurizat, poate nu am eu o viziune de ansamblu dar parcă sunt puține.
Nu în ultimul rând, mulțumesc și celor 20 de abonați ai blogului plus cei 31 de abonați la comentarii, ei sunt cei care mă suportă.
Dacă aveți sugestii de îmbunătățire a blogului astfel încât  la anul Leacul Durerii să aibă cel puțin două bloguri pe podium, vă rog să îmi spuneți. Înțeleg că locul 2 ar fi deja dat lui Șuțu, deci eu mă mulțumesc cu locul 3.

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

2 Responses to Roblogfest 2012

  1. parvan says:

    chibitii de la colt … anul trecut au fost mai sus 🙂

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.