În 2012

Dragii mei, cu luna decembrie aproape pe sfârșite împlinește și blogul meu un an. Mă întrebam, ce să scriu ? cum ar trebui scris un bilanț ? ce analiză a anului 2011 sa fac?  Unii preferă rezumatele, alții expun obiectivele atinse, alții trec repede la ce vor face în 2012. Cred că sunt bune toate variantele, scrii ce simți că trebuie să scrii.
Dacă ați citit constant acest blog, atunci, sigur ați observat că scriu de luni până vineri, sâmbăta sau duminica în cazuri deosebite, că încerc să mențin blogul pe linia generalistă și că a fost deschis către ideile unora, proiectele altora, provocărilor colegiale și, dacă a fost cazul, am mai făcut două lucruri: am emis puncte de vedere personale despre politici și politică; am vorbit/scris la modul general despre blogosfera RO. Aceste ultime 2 teme sunt sensibile, cred că le-am gestionat onorabil și, să vă spun sincer, încerc, cât pot de mult, să reduc din frecvența lor. De ce ? Poate voi explica pe larg altădată. Pe scurt: politicile, politica și blogosfera sunt probleme complicate și presupun un studiu mai amănunțit.
Eu am încercat să am grijă de conținut, și sper că am mai și reușit să mă achit de treaba asta, pe ici pe colo, wordpress.com se ocupă de partea tehnică și nu am a mă plânge, blogării m-au ajutat enorm și din toate punctele de vedere, am învățat de la ei, nu vreau să menționez pe cineva anume pentru că aș risca să nu mai termin de scris acest post și nu am nici destule cuvinte că să îmi exprim recunoștința pentru ei. Îi consider prieteni.
Cititorii, adică voi, sunteți însă cei mai importanți, am putea avea cel mai frumos conținut, cea mai tare temă, cel mai bun hosting, cel mai bănos concurs sau strategie, nimic nu contează, cât contează cele 10-20 de secunde în care citiți, comentați sau nu și vă formați o opinie.
Asta voi face și în 2012, să scriu, cu aceeași frecvență, să mă implic după puterile și cunoștințele mele, să ajut.
La Mulți Ani ! să ne vedem, auzim, citim sănătoși și în 2012 !

Despre Claudiu Degeratu
Expert in securitate nationala, internationala, NATO, UE, aparare si studii strategice

3 Responses to În 2012

  1. Radu Oncescu says:

    Foarte frumos.Nu am prea am avut timp sa scriu de cand am inceput scoala in octombrie, dar acum mai am si alte responsabilitati.
    La multi ani si sa ne revedem cu bine!
    Apropo mie unul mi-a placut articolul asta (mai ales bancul de la sfarsit :))))))))))))) )

    : https://semanticu.wordpress.com/2011/11/14/furtuna-in-blogosfera/

  2. Pingback: Cum este să fii în clasa a noua? | Chinezu

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.